Γερμανία: Άνδρας 52 ετών πέθανε αφού ήπιε σαμπάνια με ecstasy

2022-02-15

Ένας άνδρας 52 ετών πέθανε σε εστιατόριο της νότιας Γερμανίας αφού ήπιε σαμπάνια στην οποία είχε προστεθεί η ναρκωτική ουσία ecstasy, όπως έγινε γνωστό από τις εισαγγελικές αρχές.

Πέντε άνδρες και τρεις γυναίκες, ηλικίας από 33 έως 52 ετών αισθάνθηκαν αδιαθεσία αφού ήπιαν από το ίδιο μπουκάλι, σε κατάστημα εστίασης της πόλης Βάιντεν, στη Βαυαρία, το βράδυ του Σαββάτου (12/2). Μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο όπου λίγο αργότερα ο 52χρονος άφησε την τελευταία του πνοή.

newsbeast.gr #germany #ecstasy  #angelsneighborhood #γειτονιά_των_αγγέλων

Share
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε